العمــــدة
حياك الله لقد سعدنا بقدومك الينا اتمنا لك ان تفيد وتستفيد وتجد كل ماهو مفيد وان تقضي اجمل الاوقات معنا فمرحبا بك في انتظار مشاركاتك الجميلة

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

العمــــدة
حياك الله لقد سعدنا بقدومك الينا اتمنا لك ان تفيد وتستفيد وتجد كل ماهو مفيد وان تقضي اجمل الاوقات معنا فمرحبا بك في انتظار مشاركاتك الجميلة

العمــــدة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ارجوووووكم عايزة رأيكم لان هتجنن من كتر التفكير

ارجوووووكم عايزة رأيكم لان هتجنن من كتر التفكير Empty ارجوووووكم عايزة رأيكم لان هتجنن من كتر التفكير

مُساهمة من طرف العمدة عماد الخميس مارس 31, 2011 2:43 am

بسم الله الرحمن الرحيم
هبدأ علطول علشان مطولش عليكم بس بليز عايزة رأيكم بجد
انا كنت مرتبطه بواحد زميلي في الكليه كان هو اول حب في حياتى بس هو كان قبلي ليه علاقات كتير بس بعد مارتبط بيا قالي انه ساب كل ده علشانى حتى انه بطل سجاير علشانى المهم السنه دى كانت اخرسنه ليه في الكليه انا عارفاه من لما كان في سنه تالته كنت بحبه جدا لدرجه ان حتى بعد ماسبته فضلت برده لسه فاكراه مع انى بحاول بجد انساه المشكله ان انا اللي سبته لانه كان مزاجى جدا ممكن في وقت يكون كويس جدا وفي لحظه علي اي مشكله حتى لو بسيطه يتخانق وممكن توصل لحد انه يقول كلام جارح ويمكن ده السبب الرئيسي اللي خلانى ابعد عنه انه لما بيزعل مبيعرفش يفرق من الي قدامه فبيغلط جامد ويهيين ويجرح ويشتم وممن يعمل اي حاجه احنا كنا بنتخانق تقريبا يوم ويوم كنا بنتخانق يوم علشان نمشي كويس علي اثر الخناقه دى كام يوم وهكذا لغايه لما جه وقت معدتش قادرة اسامح علي اي حاجه ولا علي اي غلط في حقي حتى لو كان الغلط ده صغير معدتش قادره اجى علي نفسي او اتنازل حتى لو التنازل ده بسيط المهم حاليا هو خلص كليه ولقيته بيكلمنى عايز يتقدملي وان انا كنت اول واخر حب في حياته وانه مش قادر يحب غيري وان عارف ان مكالمته دى ممكن انا ارفضه فيها بس مش قارد عايز يطمن عليا وكده المشكله كمان في ماما ماما زمان كان متشجعه جدا ليه بعد اللي حصل والمشاكل والفضايح اللي عملها رفضته رفض قاطع بس انا حاليا بجد مش عارفه ممكن يكون فعلا عرف قيمتى زى مابيقول ...
انا حاليا اصلا مرتببطه بأنسان تانى هادى جدا وبيحبنى بجنون وانا كمان بحبه وبحترمه جداا وهو بيحترمنى وبيخاف عليا جدا انا بزعل من نفسي ان بفكر في حد تانى وانا معاه بحس انى مجرد التفكير ده خيانه ليه وهو بجد ميستهلش منى كده لانه انسان قمه في الاحترام والاخلاق وهو كان عارف انى كنت مرتبطه قبله ومن اول ارتباطى بيه وهو قايلي مش عايز اعرف حاجه عن الموضوع ده غير اللي انتى عايزة تعرفيهولي وانا من يوم ماعرفتك هحاسبك عليه بس وفعلا مابيجبش سيرة الموضوع ده علشان مايحاولش يجرحنى بكلمه بالذات ان الشخص ده كان معانا في الكليه وكده
الانسان اللي انا مرتبطه بيه حاليا عايز يتقدملي نعمل قرايه فاتحه لغايه لما نخلص بس انا رافضه الموضوع ده دلوقتى وبقوله نأجل الموضوع ده لغايه السنه الجايه نكون عرفنا بعض اكتر ويكون بابا جه من السفر وتكون حجات كتير بانت
انا حاليا محتاره بجد مش عارفه انا كده ظلمت الانسان الاولانى ولا ايه مع العلم انه حاليا خلص كليه ولانسان اللي بحبه ومرتبطه بيه حاليا لسه قدمه سنتين وهو قدى في الدراسه واكبر منى ب 4 شهور بس اعمل ايه من فضلكم عايزة حل .
المصدر :
العمدة عماد
العمدة عماد

ذكر
نقاط العضو الممتاز : 3509

https://emad-3omda.7olm.org

- مواضيع مماثلة