العمــــدة
حياك الله لقد سعدنا بقدومك الينا اتمنا لك ان تفيد وتستفيد وتجد كل ماهو مفيد وان تقضي اجمل الاوقات معنا فمرحبا بك في انتظار مشاركاتك الجميلة

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

العمــــدة
حياك الله لقد سعدنا بقدومك الينا اتمنا لك ان تفيد وتستفيد وتجد كل ماهو مفيد وان تقضي اجمل الاوقات معنا فمرحبا بك في انتظار مشاركاتك الجميلة

العمــــدة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مش عارفه اذا كان بيحبني ولالا

مش عارفه اذا كان بيحبني ولالا Empty مش عارفه اذا كان بيحبني ولالا

مُساهمة من طرف العمدة عماد الإثنين أكتوبر 31, 2011 1:55 am

انا في 2 جامعه عرفت واحد في الجامعة بس في كليه تانيه هو في الاول كان عادي وكنا صحاب ونعد في الجامعة ونتكلم عادي ويدوبك علي قد الجامعه شويه شويه تتطورت العلاقه وبدات اكلمه في الموبيل كان بيتصل يتطمن عليا ويقفل وكده عادي واحده واحده بدات اكلمه بليل وكل يوم اكلمه بليل قبل ماينام اتعودنا علي كده وبدات اكلمه الصبح وبليل وفي ا ييوقت ولما بقع في مشكله هو بيحلها معايا واعد لما كنت بعيط بيبقي حنيه الدنيا فيه المشكله ان كلامه علي اساس احنا اخوات بس تصرفاته معايا والكل ملاحظ انه بيحبني يعني بيغير عليا لما اقف مع واحد او اهزر او اي حاجه وطلعت معاه رحله قبل كده وكان امتع يوم في حياتي مسك ايدي وعداني الطريق واشترالي هديه مدليه عليها حرفه وكان متوليني في الرحله كنا انا وهو مشين لوحدينا مع اننا طلعين مع صحبنا وكله لاحظ المشكله انه مش بيكلم ولا يقول حاجه وانا بحبه جدا فوق ما اي حد ممكن يتصور ومش هعرف اقوله اني بحبه لانها لازم تيجي منه
ونفسي اسمعها علشان استريح لاني حسه انه بيحبني بس في حاجه منعاه انه يقول مع انهمش خجول وبيتعامل مع البنات عادي يعني مفيش اي مشكله وهو بيحس اني مترفزه لما بيكلم مع البنات اعمل ايه
امانه عليكوا تقولولي اعمل ايه لاني بجد مش عارفه اعمل حاجه

العمدة عماد
العمدة عماد

ذكر
نقاط العضو الممتاز : 3509

https://emad-3omda.7olm.org

- مواضيع مماثلة